"מיסים ומסיימים": אברהם בצלאל התעקש ועיריית ירושלים הרוויחה

איתי גדסי No Comments on "מיסים ומסיימים": אברהם בצלאל התעקש ועיריית ירושלים הרוויחה

מבצע מיסים ומסיימים בעיריית ירושלים נחל הצלחה רבה: "אגף הארנונה הכניס 90 מיליון שקלים לקופת העירייה ובמהלך החודש הנוסף נכנסו עוד למעלה מ- 50 מיליון שקלים – הישג משמעותי וחסר תקדים ביחס לשנים קודמות"

חבר מועצת ירושלים, אברהם בצלאל צילום: יעקב כהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביוזמת מחזיק תיק הארנונה אברהם בצלאל (ש"ס) אלפי מתושבי העיר ירושלים נהנו מהנחות ענק בארנונה.

כזכור, מבצע מיסים ומסיימים הוארך בחודש נוסף וזאת ביוזמתו של אברהם בצלאל מחזיק תיק הארנונה. ההישג המשמעותי, בא בעקבות חתימתו של שר הפנים אריה דרעי על תקנות הארנונה המיוחדות המקנות 50% הנחה לבעלי חוב ישן בכל הארץ. מדובר במבצע הנערך אחת לעשור ע"פ החלטת שר הפנים.

המבצע אשר החל בתאריך 01.06.17 היה ע"פ התכנית אמור להסתיים ב- 31.11.17 במהלך תקופת המבצע אלפי תושבים נהנו ממחיקת חובות ישנים ע"י הסדר תשלום חצי החוב. לפי דברי מחזיק תיק הארנונה מאות אברכים ובני תורה בעלי חובות הסתייעו במבצע שמחק את כל חובות הארנונה הישנים שברשותם.

ביוזמת מחזיק התיק, אברהם בצלאל – שלא הרפה ולאחר מאבק עיקש כנגד גורמים בכירים בעירייה ואנשי הארנונה שסירבו להארכת המבצע בגלל עומס עבודה – הוארך המבצע בעיריית ירושלים ותושבי העיר שעדיין לא הספיקו להסדיר את חובתם נהנו מחודש נוסף לטיפול בחובותיהם.

כעת בכירים בעירייה ואנשי הארנונה משבחים את התעקשותו של בצלאל, לדבריהם: "במהלך חמישה החודשים האחרונים אגף הארנונה הכניס 90 מיליון שקלים לקופת העירייה ובמהלך החודש הנוסף נכנסו עוד למעלה מ- 50 מיליון שקלים – הישג משמעותי וחסר תקדים ביחס לשנים קודמות".

מחזיק תיק הארנונה אברהם בצלאל הודה לשר הפנים אריה דרעי על חתימתו בנוגע לתקנות הארנונה, לדבריו: "אזרחי המדינה צריכים להודות לשר הפנים על החלטתו החברתית למען תושבי המדינה".

על התעקשותו להאריך בחודש נוסף את מבצע 'מיסים ומסיימים', אומר בצלאל: "כמחזיק תיק הארנונה אני מכיר ורואה מקרוב את הנושא, במהלך החודש האחרון נעזרו אלפי משפחות דרך לשכתי ונחסך מהם הבירוקרטיה המסובכת ועגמת הנפש שלעיתים נוצרת עקב אי התמצאותם של הציבור בהליכים המתבקשים. לשכתי פעלה מסביב לשעון במהלך כל החודשים האחרונים לסייע לציבור הרחב ובעיקר לציבור האברכים ומשפחות ברוכות ילדים עמ"נ להסדיר את חובם ולהקנות להם את ההנחות לפי החוק".

"הלשכה פתוחה לכלל הציבור במהלך כל השנה ואני קורא לכולם לבוא ולקבל יעוץ ועזרה בכלל הנושאים הבירוקרטים ובמיוחד בנושא הארנונה".



0 תגובות